Martins önskelista

Här nedan följer ett urval av saker som står på min önskelista:

  • En trevlig jul! (står alltid överst på min önskelista)
  • Fred och lycka till alla!
  • De skidor som jag skulle ha fått när jag fyllde år, som var för snart ett år sedan
  • En skjorta som jag vet att jag kommer få. (jag var med när den inhandlades)
  • Skidhjälm. Min nuvarande är för liten.
  • Ett stort kort på mig. Jag vill byta ut det gamla, fula som står på bordet.
  • Mörk trähylla
  • Grön telefon (inte mobil) som de har på flygplatsen i Las Palmas!
  • Skrivhäften. Vi skriver som tokar i skolan.
  • Lagning av mina byxor av mormor!



/ Martin


Kommentarer
Postat av: Tomtens sekreterare Nisse

Jag ska framföra listan till Mannen med det stora skägget snarast så får han avgöra hurvida vi ska göra med dig din lilla olyding! Men eftersom du så snällt har skrivit att du önskar fred och lycka till alla så tycker jag ändå du är värd några klappar!

God jul

/ Nisse

2008-12-23 @ 11:47:03

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0