Pepparkakebak!

Igår bakade jag ljuvliga pepparkakor! Nassar (bland annat) blev det ju såklart! Som vanligt så blev ju varje liten kaka ett mästerverk i sig! Himmelskt gott! Mycket bättre än konst! Nu väntar jag bara på att få baka mitt andra favoritjulgodis: Åregodis! Mumma!





Jag vet inte vad det är med alla lärare! Först sa Marit helfel förra veckan och nu idag sa både Håkan och Susanne fel! De borde nog gå i pension, eller åtminstone ta jullov! Fast jag tycker det är roligt att även dom kan göra fel, även om dom vägrar inse det själva!


/ Martin

Kommentarer
Postat av: marielle

åh med pepparkakor!! :( jag tråkar sönder sista veckan här i spanien. ge mig sverige, NU!

2008-12-09 @ 12:00:10
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åhh, glögg och pepparkakor blev jag sugen på nu.. :) Fina nassar du gjort! Har du tiger också? :D

2008-12-10 @ 15:58:48
URL: http://kramfors.webblogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0