Upprörd!

För det första måste jag bara säga att jag tycker att Karolina Fjellborg, som skriver i Aftonbladet, bara håller med allt det som Idol-juryn tidigare har sagt. Visst, man kan tycka lika, men hade inte dom funnits där, hade hon tyckt lika ändå? Nej, antagligen inte! Jag tyckte att hon skrev bra saker i början, jag höll verkligen med henne. Men nu är allt som hon skriver väldigt likt en viss jurys ord.

Och för det andra så kan jag inte förstå hur alla kan tycka att Robin B gjorde Fields of gold så bra. Jag tyckte det var vedervärdigt! Okej, så hemskt var det kanske inte, men väldigt nära. Den låten är så fin egentligen (iallafall Eva Cassidys version) och jag har starka minnen till den. Och sen kommer han och verkligen förstör allt! Det gör mig ledsen!


/ Martin

Kommentarer
Postat av: marielle

fields of gold ja. den är himla fin. jag såg inte idol så jag kan inte uttala mig om det men om du säger att det är så så tror jag dig :) & angående kommentarerna på min blogg så har det inte ändrats, jag tror bara att det är olika beroende på om du skriver ditt namn eller använder dig av din blogg. testa.

2008-12-08 @ 09:50:57
URL: http://marieelle.blogspot.com

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0