Bra-Martin

Idag har jag faktiskt varit bra! Bara att jag tog mig upp ur sängen är ett litet mirakel. Sedan i skolan har jag verkligen försökt och på spanskan så fick vi tillbaka våra reseberättelser som vi skrev för ett tag sedan och det gick tydligen jättebra! Jag är mer än supernöjd! Jag har sagt nej och sagt vad jag tyckte och ändå kunnat skratta!

Jag har dock kvar idrotts-pluggning och jag är helt slut just nu. Men det spelar faktiskt ingen roll för nu är jag bara nöjd!

Förresten så har jag ju namnsdag idag! Det är ju kul! Det var värst så många som visste att jag heter Martin! Men man tackar! Så grattis alla Martinar och Martinor där ute!

/ En nöjd Martin

Kommentarer
Postat av: Sofia

:D Grattis

2008-11-10 @ 22:49:31
URL: http://bingochbong.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0