Fika med maränger och deg!

Hej!

I fredags kväll följde jag och Natalie upp vårat fika som vi hade för några veckor sedan. Då mumsade vi på pepparkaksdeg och Ben & Jerry´s-glass, denna gång blev det pepparkakedeg och maränger! Lite udda kan det tyckas, men supergott! Kanske inte det mest typiska fikat, men jag och Natalie verkar ha ganska lika smak! Det snöade också på oss, urmysigt! Jag börjar få julkänsla på allvar redan nu och det blev inte sämre för att mormor tog fram adventsljusstakarna i Sälen! Jag har inte läst Marielles blogg nu på ett tag men när jag gör det så ska jag tydligen få ännu mera julkänsla! Underbart!




/ Martin

Kommentarer
Postat av: Ingen alls

Santa Claus is coming to town..

2008-11-24 @ 18:40:50

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0