Bums i säng nu!

...Borde jag nog säga till mig själv, men jag ska bara skriva ett inlägg först innan jag kryper ner! 
Dagen idag kan man nog sammanfatta som ganska dyster. Det har regnat och blåst hela dagen. Men faktiskt så var idrottslektionen helt okej (!). Det var riktigt kul med innebandy. Råkade ut för en krock med klasskompisen Johan, men jag tror att båda överlevde.
Vi får hoppas på en bättre dag imorgon! Men chanserna är ganska stora, det är ju thaigryta till lunch, idrotten är inställd och vi ska förhoppningsvis leka med flytande kväve. Vad nu det innebär!  Men det får vi se imorgon, god natt och sov gott!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: martin!:)

Du ska bara och ska bara du! Om ni överlevde återstår att se

2008-10-21 @ 14:56:43
URL: http://bingochbong.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0