God morgon!

Oj vad det snöar! Det är vitt överallt! Men ojsan hoppsan! Jag har ju visst inga vinterskor.. och dom skorna jag har nu är håliga och läcker in... inte så jättebra kanske.. Hursom helst, det får bli en senare fråga..
Idag är jag faktiskt mycket piggare och friskare med febern så jag har faktiskt planerat att hinna med endel idag:

* Städa mitt oerhört stökiga rum (kan ta ett tag!)
* Ta kort på den första snön (Det måste man ju bara göra)
* Plugga svenska (jag antar att jag måste)
* Vila och pusta ut!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Anton

Aaw. Du påminde mig om svenskan. Hoppas du blir frisk!

Jag älskar snön!

2008-10-29 @ 13:57:31
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0