Mörkare

När jag vaknade i morse var det mörkare än någon annan morgon hittills den här hösten. Det kan bero lite på att det var mulet men visst blir det mörkare och mörkare. Det står inte på föräns det är jul! Snart kommer iallafall snön som kan lysa upp lite!

För er som vill veta hur det går med min svenska-novell så kan jag tala om att det hur dåligt som helst. Jag lider av problemet att den är för lång och det händer inga viktiga saker.  Den ska då ha ett lyckligt slut har jag bestämt, för det har alla bra berättelser!


/ Martin

Kommentarer
Postat av: marielle

det är mörkt här också, för att inte tala om hur det är inuti mig just nu. jag saknar allt så jag går sönder, helvete.

2008-10-16 @ 23:08:34
URL: http://marieelle.blogspot.com

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0