Sådär ja Martin Perjos!

Jag vet då inte vad jag ska göra för att du ska märka att det hänt något nytt med bloggen.. Varken nämner du att jag skrivit ett inlägg om toapapper eller lagt upp en läskig bild på dig som header.. Suck! Men nu jäklar! Nu har jag både skrivit ett inlägg i din ära med (nästan) hela ditt namn med i rubriken och som pricken över i:et så är Sten Åhman med på storbild!

Ps. Inlägget med toapappret raderade jag, men det kanske kommer igen! Haha.. Och du, vi måste skrapa ihop lite mer läsare och kommentarer här! Det är väldigt öde :O

KRAM / Sofia

Kommentarer
Postat av: Martin

Till mitt försvar kan jag säga att jag inte har varit hemma så jag har faktiskt inte sett allt det här! Jag tycker att det är dags att vi återupptar våran lömska plan! ;) men snälla, ta bort Sten Åhman! Han ska väl inte vara det första man ser på våran fina blogg?

2009-04-19 @ 21:27:20
URL: http://bingochbong.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0