Fighting the darkness, lekar och annat skoj

Under denna helg har det varit fighting the darkness. Det borde byta namn, åtminstone ta bort fighting ur namnet, för jag tycker att det är mer en hyllning till darknessen. Fredag var en dålig dag, åtminstone halva fredagen, för kvällen blev väldigt rolig! Jag följde med Eric och Martin till Orrskogen (precis som förra året, en härlig tradition, dock var det i Lillmokyrkan då) där vi träffade på massa andra roliga personer! Jag lyssnade på esteterna när dom spelade men annars blev det inte så värst mycket musik. Istället gick vi ut därifrån, efter ett tag, och roade oss på eget vis, genom att leka lekar! Haha, det var faktiskt väldigt kul! Och självklart hade jag också med mig rispuffar!

Lördagen tillbringades på ungefär samma sätt, bara att vi skippade Orrskogen och gick direkt in på det roliga!

Hela helgen har det snöat och jag har kommit på att det är väldigt kallt att var utomhus! Jag tycker att det ska vara varmt så att man inte behöver ha på sig så mycket kläder, samtidigt  vill jag att man ska kunna åka skidor!


/ Martin


Kommentarer
Postat av: marielle

vad bra att du hade roligt! men om du vill åka skidor samtidigt som du har på dig sommarkläder, då har du kommit till fel ställe. malung kan nog inte fixa det åt dig, tyvärr.

2009-02-09 @ 11:11:49
URL: http://marieelle.blogspot.com

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0