Igår fick jag en julklapp+födelsedagspresent!

Igår (eller kanske var det dagen innan) fick jag faktiskt en kombinerad julklapp och födelsedagspresent! Det kan tyckas vara lite konstigt med tanke på att både min födelsedag och julafton var för ganska länge sedan, men det är faktiskt sant! I brevlådan låg den och väntade på mig, en Vagabond-tidning! Det är världens bästa Marielle som har gett mig en prenumeration på denna resetidning i julklapp&födelsedagspresent! Och jag blev så glad, precis vad jag behövde! Men det fick mig att sakna Marielle ännu mera! Men snart är hon ju faktiskt hemma igen!

Tidningen var fylld med bra saker, med Bahamas, Moçambique och Venezuela som det allra bästa! Och när jag var på ICA idag såg jag att de inte hade fått detta nummer ännu!


/ Martin :D


Kommentarer
Postat av: marielle

åh världens bästa martin :) vad bra att du blev så glad. det enda problemet för mig är att jag nu aldrig kommer komma på en lika bra present/julklapp till dig. jag vill läsa den när jag kommer hem igen! JAG SAKNAR DIG!

2009-02-07 @ 22:08:04
URL: http://marieelle.blogspot.com

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0