Martin - Ur Sofias perspektiv

Ååh, idag hade jag franska och det gick såå dåligt. Jag skulle ha haft den lilla figuren med mig! Åå vet ni, dom skrev om vin i Wien i tidningen i lördags, å så kul! Är det någon som vet hur många nollor det är i tio tusen? Usch, jag tycker inte om mat... Nu måste jag piska lite med mitt långa pekfinger och kisla lite på Sofa!
Aaaaaa-kapella! Men Sofa nej... måste du låna min telefon... nej det får du inte! Alltså jag vill bara ta i ditt huvud och ruska och ruska!
Men snälla Sofa, nu drar vi en omgång vetgirig & en Bloody Mary!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

du hade väl ingen franska idag heller?! :P det va ju igår :D

2009-05-26 @ 20:25:03
URL: http://caaathrin.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0