Sofia - Ur Martins perspektiv

Först måste jag bara upplysa alla om att jag absolut inte är blond, däremot är ju Martin så BLOND!! Jag är även sååå nöjd med att vara innehavare av årets förolämping.

Igår glömde jag nycklarna.. trodde jag. Så min mamma hämtade mig och skjutsade hem mig. Men sen helt oväntat så hittade jag dom i min ostädade väska. Jag blev inte förvånad. Men mamma blev lite arg, hehe. Men jag älskar att retas! ;)

Idag skulle vi orientera på idrotten och jag hatar verkligen det, så därför tänkte jag fuska (som vanligt)!
Efteråt så firade jag och Henke att vi aldrig mer har någon spanska! Det firades med ett bad i en lerig och äcklig myr! Vi på NV är så roliga och alla kommer att komma ihåg oss, och vi är absolut inte blonda! ;)

Nej nu måste jag faktiskt ta och försöka träna bort min konstiga rörelse med huvudet som jag gör när jag säger hej.
Sen ska jag ta och koka ihop någon trollblandning, men fort ska det gå, för jag är superstressad. Sen ska jag ge blandningen till någon.. (hatar tre punkter, urfult) Martin kanske? Inte till Majjen för honom älskar jag mer än allt annat.
Förresten så går mitt nya liv dåligt.. Jag äter sötsaker hela tiden ;)

Imorgan har vi dum friluftsdag med orientering. Jag ska gömma mig. I min matsäck har jag packat ner en banan som jag ska köra ner tunga i! Blink blink ;) ;)

Och glöm nu inte: jag är INTE blond, men det är Martin! ;)

PS vad är intellektuell..? DS

Kör i vind!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men haha! Och Mamma blev visst inte arg! ;) Blink blink Martin! ;I

2009-05-27 @ 15:51:16
URL: http://leksell.webblogg.se/
Postat av: Cathrin

SV; haha men han fick smaka av oss också :D

2009-05-28 @ 09:20:05
URL: http://caaathrin.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Sv 2; det är bra det Martin! så kan vi hitta på lite du och jag! :D & det där med brölloppet - vilken tur! haha så vi inte blev tre på fel sätt xD

2009-05-28 @ 09:21:07
URL: http://caaathrin.blogg.se/

Tänk inte, skriv bara!

Namn:
Senil?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0